Tags

, ,

Mannen zijn soms echt zo voorspelbaar. Soms denk ik weleens wat en als het dan uitkomt, moet ik altijd gniffelen. 

Zo ken ik Victor, hij is van een andere afdeling. Ik heb hem tot nu toe twee keer gesproken, maar in die twee keer moest ik wel om hem lachen.

Hij was deze week terug van vakantie, ik kwam terug van een afspraak en ik zag dat hij net de afdeling af liep. Ik zwaaide naar hem…..hij zwaaide terug. Ik liep naar mijn plek en opeens floept er in mijn scherm een communicatorbericht van hem..

“Hee Mich, goede vakantie gehad?”

Ik moet lachen. Op de één of andere manier had ik dit verwacht, ondanks dat wij nooit contact hebben, had ik ook wel verwacht dat hij mij een bericht zou sturen. We wisselen berichten heen en weer uit over vakanties en dagjes uit. Ik vertel dat ik in Belgie ben geweest en dat ik mij rond heb gegeten.

“Dus jij bent nu op streng dieet?”

“Nee, ik ben nu 30, ben al oud, kan ik net zo goed ook dik zijn”

“Doe normaal man, je ziet er harstikke goed uit.”

Ik moet lachen, we hebben het verder over andere dingen. We komen erachter dat we allebei niet van kamperen houden. Hij begint over mijn befaamde schoenencollectie en voor we het weten is er een uur voorbij.

Hij begint er over dat ik een luxepaard ben, dat accepteer ik. Op één of andere manier vertel ik hem over een vakantie en ik krijg terug:

“Dus je bent ook nog stoer?”

“OOK?”

“Ja ook…”

“Naast luxepaard?”

“Euhm nee naast iets anders?”

“Wat???”

“Wat denk je?”

“Schattig??”

“Ook maar dat is niet wat ik bedoel”

“Sliiimmm????”

“Misschien ook wel, maar dat bedoel ik ook niet”

“Glappig?”

“Nog niet goed, kom op je weet het best”

“NEE IK WEET HET NIET”

“Jawel , niet zo verlegen. Een complimentje op zijn tijd mag wel”

“Ik heb mijzelf net schattig, slim en glappig genoemd”

“JA en wat mis je dan? Nu weet je het wel”

“Nee”

“Dan hebben we een probleem :)”

“Je kan het ook zeggen”

“Ik durf het niet, straks vind je mij een slijmbal”

“Maar misschien vind ik je al een slijmbal en dan veranderd er toch niks???”

Ik moet lachen en op een gegeven moment vind ik het wel genoeg geweest na twee uur. Ik sluit af dat ik nog genoeg te doen heb.

Ik denk bij mijzelf, wedden binnen één week heb ik een uitnodiging voor linkedin…

…ik word vanochtend wakker…en ik zie op mijn telefoon een uitnodiging binnenkomen….van Victor…voor Linkedin…

Zes dagen eerder dan mijn verwachting…mannen zijn zo voorspelbaar..:)

